Blog

تکنولوژی Secure SD-WAN در محصولات جدید فورتی نت

کمپانی فورتی نت پیشرو در زمینه راه حل های گسترده ، یکپارچه و خودکار امنیت سایبری می باشد ، امروزه با توجه به نیاز بازار و ادامه حرکت مشتریان به سوی  Secure SD-WAN و همچنین با تکمیل رسمی راه اندازی FortiGate SD-WAN ASIC  این کمپانی، خبر از قراردادن این نوآوری بر روی فایروال های تولیدی سری  F از جمله سری FortiGate 200F داد.

با در نظر گرفتن اینکه استقرار مشتری بر روی  Fortinet Secure SD-WAN به طور متوسط ۷۰ درصد بازده سرمایه گذاری در سه سال و ۱۰۰ درصد بازده سرمایه گذاری در پنج سال را پیش بینی می نماید، Fortinet این راهکار را در توانایی خود بر تحکیم SD-WAN ، مسیریابی پیشرفته ، کنترل کننده بی سیم و در بسیاری از موارد اتصال داخلی LTE و بر فایروالهای نسل آینده پیشرو، در محصولات Fortinet که حول یک سیستم عامل مشترک و سیستم مدیریت و تنظیم متمرکز ساخته شده ، قرارداده است.

SD-WAN یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت شبکه ها در دهه گذشته است. انتقال سریع به کار از راه دور ، همراه با ادامه تحول دیجیتال ، قطعیت استفاده SD-WAN را در سال ۲۰۲۰ تسریع کرد. بر اساس گزارشی توسط IDG Research Services and Masergy ، بیش از ۹۰٪ از سازمان ها انتظار می رود که در نهایت یک راه حل SD-WAN برگزینند. و  در این هدف  با سرعت چشمگیری تصمیمات قابل قبولی اتخاذ نمایند. به عنوان مثال ، گروه Dell’Oro انتظار دارد كه فروش فن آوری SD-WAN در سراسر جهان طی ۵ سال آینده با رشد سالانه ۲۴ درصد مواجه گردد.

بازار SD-WAN خود شلوغ و گیج کننده شده است و تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین راه حل را برای سازمان ها دشوار می کند. طبق بررسی گارتنر در اندازه گیری طولانی مدت کیفیت شبکه های مبتنی بر این تکنلوژی، این تکنولوژی جزء بهترین راه حل های امنیتی بوده است و واقعیت این است که Fortinet تنها فروشنده می باشد که به عنوان رهبر در هر دو نمودار جادویی Gartner 2020 هم برای فایروال های شبکه و هم برای WAN Edge Infrastructure  انتخاب و معرفی شده است و هر شرکتی افتخار می کند که در هر یک از این گزارش های شناخته شده صنعت به عنوان رهبر معرفی شود. اما عنوان رهبر بودن در هر دو ( برای همان پلتفرم FortiGate با همان کنسول مدیریتی ) فقط چیزی نیست که بخواهیم آن را جشن بگیریم (که ما انجام دادهایم !) بلکه این همچنین دارای پیامدهای قابل توجه و بسیار ارزشمند و پیشرو برای هر سازمانی است که به دنبال اتصال پیشرفته و امنیت کلاس جهانی است.

در واقع شعار ما این هست :

SD-WAN  در یک راه حل ساده و آسان بهترین پیشنهاد است برای استقرار و مدیریت ممتد و پیاپی و همیشگی در ساختار شبکه سازمانی شما.

Leave a Reply

Your email address will not be published.