Blog

آنتی ویروس کسپراسکای -Kaspersky

یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس‌های کامپیوتر، آنتی ویروس Kaspersky است. این نرم افزار یک پکیج کامل امنیتی است که عمده‌ی تمرکزش روی مسائل و ملزومات اصلی امنیتی است. مکانیزم مسدود کردن  URLهای مخرب، موتور فوق‌العاده قوی و هوشمند جهت شناسایی ویروس‌ها، فناوری مانیتورینگ هوشمند جهت پیداکردن ویروس‌ها و مکانیزم Reverse Engineering  جهت خنثی کردن فایل‌های مخرب از جمله مواردی است که کسپراسکای در آنها به خوبی عمل می‌کند. نکته‌ی حائز اهمیت در مورد این آنتی ویروس هوشمند عمل کردن آن در برابر تهدیدها است.

اگر شما تنها یک‌بار از آنتی ویروس کسپراسکای استفاده کرده باشید به خوبی درک می‌کنید که چرا این نرم افزار طرفداران زیادی دارد. رابط کاربری فوق‌العاده خوب و کاربردی، طراحی‌های شکیل و قابل مفهوم Kaspersky را در میان بهترین آنتی ویروس‌های جهان قرار داده‌ است.

به طور کلی می‌توان گفت آنتی ویروس کسپر اسکای یک پکیج محافظتی قوی و در عین حال ساده است که به خوبی می‌تواند از سیستم عامل شما در برابر تهدیدها محافظت کند. این نرم افزار هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد و فضای استفاده از آن کاملا ساده و قابل مفهوم طراحی شده. علاوه بر این، دستور العمل‌هایی که در محیط نرم افزار وجود دارند به خوبی می‌توانند نیاز کاربر را برطرف نماید.

آنتی ویروس کسپر اسکای در آزمایشاتی که در وبسایت‌های بزرگ نظیر AV-Comparatives  انجام می‌شوند معمولا بالاترین امتیاز را دریافت می‌کند و این نشان از کیفیت خارق العاده‌ این نرم افزار می دهد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.